Books


Efter att jag hade läst ut den sista delen i Twilight så blev jag ju lite smått förvirrad- vad skulle jag ta mig till när jag inte längre fick läsa om Bella och Edward!? Letade runt bland mina böcker för att hitta någon ny värld att drömma mig bort i, men insåg att jag hade läst varenda bok. Den enda boken jag inte hade läst var på svenska, och om det är något jag är lite smått allergisk mot så är det att läsa böcker på svenska (om de inte är skrivna av en svensk författare). Så i flera dagar fick jag sitta på tunnelbanan utan att ha något att läsa vilket jag tycker är en mardröm (och inte hade jag iPoden med mig heller).
Men nu är mitt probelm åtgärdat (tack snälla K och E som lånat ut sina böcker till mig). Har precis läst ut "Enduring Love" som jag älskade!
Och nu har jag börjat läsa "Shutter Island", misstänker att den kommer att vara galet bra =)
Jag är en sån nörd, men jag älskar verkligen att läsa bra böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0