Måla, måla, måla!





Imorse vaknade jag väldigt tidigt och kände mig full av inspiration för att måla. Så jag smög upp för att inte väcka Fredrik och stängde in mig i köket och målade i tre timmar. Så himla härlig start på dagen! =)
Det blev två nya tavlor, en med text och en med en hjort. Texten är ett kärleksbrev från Beethoven (det som Carrie läser för Mr Big i första Sex And The City filmen) blev ju helt kär textraderna "Ever thine, ever mine, ever ours" när Carrie läser upp det i filmen. Så jag googlade fram hans brev, fanns några stycken och så valde jag det brevet med favvo texraderna och kortade ner det med det jag tyckte var finast ur brevet.
Hjorten fick bli vit för att matcha allt här hemma, haha =)
Jag är verkligen galet nöjd med mina mästerverk och det blev så fint med vita stora ramar till båda. Blir nog så att vi sätter båda bredvid varandra i köket, på väggen id diskbänken. Får se om de kommer upp redan idag...


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack / Bakom Bläcket

Men åh, de är ju ljuvligt fina båda två. Älskar hjorten!

2010-06-05 @ 14:43:19
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Eleonor

I love it!!!!!!!!!! Hjorten har lite true blood shapeshifter känsla!!! LOVE

2010-06-05 @ 15:05:27
Postat av: Jannica

Vad DUKTIG du är! I'm really impressed! :-)

2010-06-05 @ 22:48:16
URL: http://missjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0