Love Note


Imorse var jag uppe TIDIGT, vaknade runt halv fem och kunde absolut inte somna om. Fredrik gick upp halv sju så då gick jag också upp och började fixa med lite mat till honom, haha =) Packade en liten papperspåse med lunch, äggmackor, riskakor och frukt. En liten lapp lämnade jag också, hihi, vi är duktiga på att skriva små meddelanden till varandra ♥ Vinkade hejdå till älsklingen och satte sedan igång med en ordentlig storstädning.

Nu, 13 timmar senare är jag helt slut. Har fixat en massa här hemma; dammsugit, torkat golv, gjort rent alla element, torkat fönster, dammat, vikt in tvätt, diskat...ska strax sätta igång med middagen. Snart är min underbara älskling hemma, å vad jag längtar efter honom. Hoppas på att vi kan käka middag framför en bra film ikväll ♥


Kommentarer
Postat av: Tamara

naaw vad gulligt <3

2010-06-02 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0