Details

















Har fotat lite detaljer här hemma idag medan jag har sprungit runt och dammat överallt och städat...

1. Foto på mig och Fredrik samt vita små bokstäver (från Broarne)
2. Kaninlampa
3. Diverse vaser samt Marimekkoskålar från Iittala (den blåa är ny!)
4. Stora vita träbokstäver
5. Vit buddha från Indiska
6. Väggord- Bon Appétit!
7. Rosa handdukar från Himla
8. Kuddar på sängen- randig från IKEA, paljetter från H&M Home
9. Kuddar i hallen från H&M Home
10. Min Elvis tatuering
11. Inredningsböcker
12. Ett av mina senaste bokköp
13. Rosa magnetklämmor från Green Gate på ytterdörren
14. Fåglar från Berry Details
15. Nya ringar från H&M
16. Kronor för värmeljus
17. Plastblommor i vardagsrummet
18. Liten Cupcake skål från Stockhome
19. Schack på vardagsrumsbordet
20. En liten bokstav från Mio
21. Små korgar från IKEA med servetter och ljus
22. Stjärnburkar för kaffe och te från Åhlens
23.Lotusblomma för värmeljus från Stockhome
24. Fredriks solglasögon från Carrera, mina från Ray Ban


Kommentarer
Postat av: C - mamma till Oliver

Ja, det är helt galet vilken skillnad det blir med fogfärg!



Den där muffinsburken vill jag verkligen ha. Måste nog ta mig till stockhome. Det finns på kungsgatan va? :)

2010-06-02 @ 23:31:56
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Nina

massa fina saker :D

2010-06-04 @ 12:44:22
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0