Packar...


Jag och Fredrik lyssnar på hög musik och packar våra väskor för fullt! Ska bli så himla härligt att komma iväg några dagar tillsammans och bara ha kul och göra vad vi vill, upptäcka en ny stad tillsammans. Det finns ju inget bättre än att resa och se nya ställen. Imorgon kl 08.00 landar vi i Berlin, så inatt runt kl tre tar vi en taxi till centralen, får se om det blir någon sömn för oss innan vi åker iväg.
Förra sommaren när vi skulle till Rom så var vi uppe hela natten och bara skrattade och var så övertrötta, in till stan med taxi mitt i natten, flög till Rom, in på hotellet och bytte om och så ut på stan och sedan hemma sent på kvällen, vi var såååå jäkla trötta då kommer jag ihåg.
 
Vi har kollat vädret och det kommer att vara runt 30 grader varje dag, mot helgen skulle det dock bli lite svalare vilket jag tycker är himla skönt. Men badkläderna är med, det finns en stor fin strand i stan ifall vi skulle behöva svalka av oss. Datorn följer så klart med så det blir nog lite uppdateringar i veckan.

Nä nu ska jag fortsätta så att jag inte glömmer något viktigt, har gjort en låååång lista på allt som ska med i väskan, haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0