Frukost


Sitter och äter lite frukost i soffan medan jag tittar på The Doctors på fyran, haha älskar det programmt =)
Känner mig allmänt rastlös och uttråkad. Det är så mycket som jag skulle vilja ta tag i här hemma, plocka undan, diska, damsuga, tvätta...men jag har noll inspiration. Igår satt jag i soffan hela dagen i pyjamas och tittade på True Blood och Mad Men. Känns så himla deprimerande.
Ikväll kommer iallafall Leo ♥ Har inte träffat honom på hela sommaren då han har varit bortrest, så det ska bli riktigt kul att ha honom här. Så imorgon hade jag tänkt ta med honom till stranden och bada lite, jag vill ju inte direkt gå ner dit själv. Så nu får jag äntligen lite sällskap om dagarna =) Och nästa vecka har Fredrik semester igen, så det ska bli kul att hitta på lite kul tillsammans allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0