White


Ellos har blivit en sida jag besöker väldigt ofta när det gäller heminredning. Tycker de har så mycket fint, precis i min stil. Jag älskar ju vitt! Lite romantiskt "shabby chic" med mycket levande ljus, jag tänder till och med små ljus bredvid mig när jag diskar upp efter middagen, det gör det hela lite mysigare än vad det egentligen är =) Anyway, hittade en massa fina dekorationer som skulle sitta fint här hemma. Lampan är helt underbar men går loss på 999 kr- galet! Ljuslyktan och kronorna är underbara, samt det hjärtformade ljusfatet i keramik och de fina ljusstakarna. Ååå jag vill klicka!


Kommentarer
Postat av: Nina

ja kan nog ses på mån om du kunde då?

2010-01-04 @ 22:58:38
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0