Söndag



Söndagen har jag och Fredrik spenderat hemma hos mamma & Co, men fortfarande säger jag att jag har varit "hemma" hehe, det tag ett tag att vänja sig vid att jag inte bor där längre. Vi har fikat och pratat och varit ute på promenad med Romeo. Vi matchade med pälsluvor på våra jackor =)

Helgen har gått så himla fort! Men det har varit så härligt att inte behövt tänka på något, inget jobb, inget plugg och inga måsten. Behövde verkligen det efter en galen vecka med jobb och skola. Igår var vi på en ordentlig shoppingrunda i stan, mycket jobb- mycket shopping =) Köpte massa nya grejer till mig själv, ska visa allt imorgon. Har även fått upp vår nya lampa, det blev sååå fint! Kvällen spenderade vi med att dricka vin och lyssna på gamla godingar på högsta volym, vi var uppe till halv tre på natten =)

Nu blir det nog strax en film för mig och Fredrik, helst en skräckis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0