Onsdag


Idag har jag röda läppar från Isadora och mössa från Lindex. Kom ganska nyligen hem efter några timmars jobb. Känner mig galet trött, och lite sjuk, har ont i halsen samt i hela kroppen- inga sjukdommar tack! Kan inte ens minnas sist jag var sjuk, snacka om att man blev sjuk ofta när man jobbade på dagis, blä!
Längtar efter min älskling, han är och fixar med dumma bilen som har beslutat sig för att gå sönder vilket har resulterat i att vi inte har kunnat ha lilla Leo hos oss den här veckan =( Men förhoppningsvis kommer han till helgen iallafall. Måste börja planer lite inför hans kalas också, han fyller 6 år den 21 januari och då ska han minsann få en stor blå tårta =) Haha, har massa roliga idéer. Nä nu måste jag "housewifa" lite och sätta igång med maten så att jag har matlåda med mig till skolan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0