Ljus i mitt lilla hus...



Å vad glad jag blev när jag hittade detta söta hus i vitt smide. Har spanat länge på de fina zinkhusen som finns på de flesta webshopparna jag brukar spana runt på dagligen, men aldrig hittat något i vitt. Och idag så bara stod det där framför mig. Hittade det inne på en av mina favoriter när det gäller småprylar till hemmet- Grosso på Karlaplan. De har massa fint där och alltid mycket billigare än vad det tex är på nätet. Hittade så mycket fint, men jag hade inte tid att titta i lugn och ro, men jag ska garanterat dit igen den här veckan med en fullproppad plånbok, ska köpa allt jag vill ha, haha =)
Just nu står det lilla huset i vardagsrummet, men vi har redan så himla mycket ljus där, så jag funderar på att ställa det i köket. Å jag är så nöjd och glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0