I Wish...

Här är min lilla önskelista för vårat vardagsrum/sovrum. Den stora vita lampan kommer att bli helt underbar här inne, och så blir det en matchande liten att ha i fönstret, båda från Ellos. Tv- bänken är den enda som har fått det att säga "klick" direkt, har tittat överallt, denna kommer från Ellos och heter "Romantic" och bara det säger väl allt, kommer ju passa perfekt här hemma. Kistan i rotting kommer från Åhlens, vill ha den nedanför sängen vid fotänden. Tanken är att man där i kan slänga ner sina myskläder, tofflor och alla de där plaggen som man inte riktigt vill slänga i tvätten efter bara en användning men samtidigt inte vill hänga in i garderoben heller. Kuddarna ska ligga på sängen och kommer från H&M Home. Ovanför sängen vill jag hänga upp bokstäver och bilda ordet "drömma" och i fönstret vill jag ha orkidéer.

Kommentarer
Postat av: C

God fortsättning på det nya året!



Ingen bebis än men nu är det inte långt kvar :-) Får se om jag går över eller inte? Har en hel del värk idag...



Kram!

2010-01-04 @ 16:25:00
URL: http://cblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0