Middag


Nu har vi precis ätit middag. Pojkarna åt kyckling i currysås med ris och jag åt en supergod sallad. Gjorde en sådan jäkla miss när jag gjorde maten. Skulle krydda med curry, men istället tog jag kanel! Kryddburkarna ser exakt likadana ut. Och jag hällde på massor tills jag började undra varför det inte luktade curry...fasiken vilken panik jag fick när jag upptäckte det, trodde ju att jag skulle få börja om från början. Men jag lyckades rädda det hela med lite grädde, smör och en massa curry, såsen blev till och med supergod, smakade inge kanel alls utan hade bara en söt eftersmak. Fredrik tyckte till och med att jag skulle göra den maträtten fler gånger- med kanel! =)
Till mig själv gjorde jag en underbar sallad med ruccola, gurka, röd och gul paprika, bönor, rödlök, fetaost, oliver och tonfisk...sååå gott =)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Ja han är en riktigt söt liten BP. Vad kul att du är igång med nyttigheten =) Det e så gott med grönsaker =) fast ibland får man sötsug :P

2010-02-02 @ 10:12:39
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/
Postat av: Nina

hha gjorde du rätt i :D

2010-02-02 @ 13:31:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: TamzQd44

haha neej jag är inte kär ;) <33 jag vet inte vad jag är men asså jag gör ändå slut snart idk... ^^, men aah jag kommer så snart jag kan puss älskar dig <33

2010-02-02 @ 16:35:50
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0