Healthy


I lördags var vi och storhandlade. Jag som har bestämt mig (eller jag har faktiskt redan börjat) för att äta mer hälsosamt köpte massa nyttigt och gott att fylla skåpen med. Tanken är inte att gå på någon diet eller liknande, vill bara äta gott och nyttigt. Ska dessutom ta bort pasta helt ut min kost till att börja med, känner att jag inte mår bra av att äta det och vill se ifall det blir bättre. Ska istället äta röda linser, quinoa, ris och potatis. Ska även ta bort mjölkprodukter, dock några undantag så som fetaost och keso och visst, någon enstaka gång i kaffe och så. Planen är att äta mycket sallad, har därför köpt ruccola som är min favorit, och till det laxfilé eller tonfisk. Ska även göra en hel del soppor och baka eget morotsbröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0