God morgon!


Haha, hittade den här roliga bilden när jag gosar lite med min kaninlampa, var så himla glad när jag hade köpt den =)

Yes idag vaknar jag riktigt sent, men det är jag värd för idag är jag bara helt ledig. Gud så skönt! Ska bara lata mig här hemma och pyssla och göra sånt som man aldrig annars har tid med. Tyvärr har jag dock åkt på en ordentlig förkylning. Den bara kom från ingenstans, på ca 45 minuter gick jag från helt frisk utan att känna av något alls till totalt mega förkyld!? Så jäkla konstigt...en gnutta feber har nog haft inatt också. Hoppas att det bara är någon tillfälligt, för imorgon måste jag till skolan. Får nog tyvärr ställa in den planerade utgången på fredag, klassen tänkte gå ut och käka och dricka lite öl, men i det här skicket går jag ingenstans!

Ingen tvättstuga blir det idag heller, fast det känns ju inte allt för trist =) Ska boka om tiden till senare ikväll så jag och Fredrik kan gå tillsammans. Så planen för idag blir nog att dricka en jäkla massa te, äta apelsiner, koka en god soppa och kolla på en massa filmer =)
 En annan rolig sak är att jag vägde mig imorse och har redan gått ner 5 kilo!?!?! Det är ju helt galet...hade inte tänkt att bry mig om vågen, man blir bara fixerad, men jag kunde inte låta bli eftersom jag har kännt mig så pass fräsch den senaste veckan, ville bara att vågen skulle bekräfta, haha =) Men det är väl typiskt att det blir så ibörjan, sedan går det långsammare. Men kul iallafall =)


Kommentarer
Postat av: Frida Andersson

oja! den är faktiskt riktigt bra! och man kan inte gissa vem det är som kommer överleva utav dem;):u

2010-02-10 @ 12:21:46
URL: http://friidaanderssson.blogg.se/
Postat av: Lillemor

åh wow grattis. Vad kul för dig. Tråkigt att du blivit förkyld? =/ Vad äter du till frukost förresten?? Tycker jusst frukost är svårt.

2010-02-10 @ 13:42:35
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

nej den där jäkla kocken borde hängas.. rakt av.. minns när putte kom fram å fråga.. duuu hade inte du köpt något till sara.. jooo. vadåra? nej hon fick en tallrik med grönsaker.. fan asså. där va ju droppen redan spilld för länge sen.. jäkla hat människa.. usch.. kommer att hata honom å js mamma för det där. just hur hon betedde sig istället för å be om ursäkt..



najs att du loosat så mkt vikt på en gång. va duktig du är! :D



krams

2010-02-11 @ 21:10:45
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0