Frukost


Så här ser min frukost ut nu när jag äter nyttigt, knäckebröd med keso, gurka och rödlök, en kopp kaffe och en apelsin. Är hemma idag och känner mig inte alls bra, är glad att jag kom iväg till skolan igår iallafall, men igår kväll hade jag feber igen samt kände av luftvägarna, läskigt...så den planerade utgången med klassen ikväll är  tyvärr inställd för min del. Blir till att bara vara hemma och vila upp mig, nästa vecka måste jag vara på topp för den är galet uppbokad. Känner av att jag är så himla stressad, över en massa saker, så jag ser fram emot två lugna dagar nu med min älskling, även om det hade varit kul att gå ut och festa lite ikväll...


Kommentarer
Postat av: Nina

krya på dig!

2010-02-13 @ 00:14:57
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0