Fredag


Gud så skönt att äntligen vara hemma! Har haft en lååång dag. Uppe vid 6 imorse och iväg till skolan för att ha tenta i systemintegration. Var så jäkla nervös och jag har ingen aning om hur det gick...efter det gick jag jag på stan en liten stund med Felicia, kollade på H&M och Monki men kände mig för stressad för att handla något, vill inte göra impulsköp. Iväg till jobbet, men en dunkande migrän, bara att bita ihop...och sedan jobb i 6 timmar. Efter det en snabbrunda i Fältöversten för att köpa några saker jag hade spanat in tidigare, samt handla lite gott till kvällen (blev ett paket frysta jordgubbar till mig och chips till Fredrik) Och sedan kånka på allt ner till t- banan...så skönt att komma innanför dörren. Slängde mig över maten då jag inte hade ätit på 8 timmar, en supergod sallad slängde jag ihop. Så nu äntligen känner jag min som människa igen och ska njuta av fredagskvällen med jordgubbar och några bra filmer med min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0