Xmas Inspiration


Martha Stewart är en av mina idoler när det gäller inredning och speciellt där det kommer till att dekorera. Plöjer en massa bilder medan jag lyssnar på julmusik så julstämningen är på topp just nu (trots mitt eländiga tillstånd) Ska höja volymen på musiken, ta en till Ipren och en dos hostmedicin och sedan ska jag dra igång en liten lunch till mig och älsklingen som snart är hemma från jobbet. Ska även samla krafterna och försöka piffa lite här hemma inför helgen, så skönt att ha det rent och snyggt inför helgen.


Mina julfavoriter som jag spelar just nu...


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack (& Bakom Bläcket)

Hennes sajt är fullkomligt ljuvlig. Älskar alla recept och pysselidéer där!

2010-12-17 @ 13:54:43
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Nina

finns lite fler bilder på andra bloggen nu. å det gick så bra med mäklaren så ja vill börja gråta! haha. fast ja jag bölar ju för allt nu. men ändå! =)



skriver sen..

2010-12-17 @ 14:15:07
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0