New Shoes


Kom även hem med ett par nya skor i tisdags och jag är nog kär i dem! =) Det var väldigt längesen jag köpte ett par skor, har tidigare haft ett problem då jag var totalt besatt av att köpa skor, har ca 100 par och de flesta ligger nerpackade och oanvända. Fick en sån kick av att köpa skor och ibland köpte jag även fast jag visste att jag inte borde. Men jag tog tag i det och bestämde mig för att det fick vara nog! Haha låter väldigt allvarligt nu, men det var ett sjukt beteende. Anyway, har som sagt inte köpt skor påväldigt länge eftersom jag inte behöver, jag har en livstidsförbrukning av skor! Men dessa skönheter som var på halva priset på Monki fick föja med hem och jag är så glad. De är ju så fina! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0