Lördag


Leo har tappat en framtand och den lilla gluggen är så gullig =)

Snacka om slapp lördag. Tog sovmorgon till kl elva imorse!? Jag brukar annars vakna runt åtta. Men det beror väl på att jag inte är helt frisk...Båda jag och Leo låg med feber igår. Idag har det varit betydligt bättre, men inte helt hundra. Vi har städat lite här hemma, tittat på djurdokumentärer, varit och handlat och bakat pizza. Fredrik och Leo har dessutom satt igång och målat dörren. Vilken skillnad det blir, så mycket snyggare =) Imorgon blir dörren färdig och då kommer det bilder. Vill även hinna med en sväng till Jysk för att köpa en spegel och så ska jag och Leo baka pepparkakshus, ska bli så roligt, jag har aldrig någonsin gjort det så det blir spännande. Har suttit och skissat hela veckan på hur mitt ska se ut, har massa post-it lappar på mitt skrivbord på jobbet med olika förslag, haha =)
Nä, nu ska Leo i säng och jag och Fredrik ska se på skräckis och käka Ben & Jerry´s som förblev oöppnad igår!? Fredrik köpte det för att vi skulle mysa till Idol men jag var inte sugen...första gången jag inte är sugen på BJ. Men idag är jag glad för att det finns en helt oöppnad Cherry Garcia i frysen =)
Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0