Julgalan 2010


Vi satt på balkongen och hade utsikt över hela salen, så fint med alla stjärnor som hängde i taket!

Jag och Fredrik ♥

Maria Montazami och en annan kille som jag tyvärr inte vet namnet på var kvällens värdar. Maria var precis lika härlig som jag hade förväntat mig =)

Darin var så grymt bra- vilket röst!

Velvet var sjukt snygg!

Alcazar

Maria Montazami, Alcazartjejerna, Velvet och Pernilla Wahlgren

Som avslutsningslåt sjöng hela gänget "Don't stop Believing" och det var såååå bra!

Vi hade en sån himla rolig kväll igår då vi var på Julgalan 2010. Vi blev bjudna av Fredriks chef och vi var ett gäng på 10 personer. Maten var god och underhållningen var helt fantastisk! Jag hade mest sett fram emot Maria Montazami och Darin, men alla var ju så sjukt duktiga, dom bjöd verkligen på en riktigt bra show med så mycket bra musik och snygga scenkäder. Fick tyvärr inte bilder på alla klädbyten och alla artister. Det var värsta draget i Annexet, folk stod nästan på bordet och dansade. När Sebastian Seebach sjöng sin "Natteravn" så lyfte nästan taket, haha, det var sån härlig stämning! Det var även stand up med Stockholm Live, coverband som körde massa bra rocklåtar och så var det ju klubb! Folk dansade som om det var sista dagen på deras liv =) Vi var kvar till klockan slog 02:00 och sedan blev det en taxi hem. Ett stort tack till Fredriks chef som bjöd på denna underbara kväll! =)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det ser ut som att ni hade det jättetrevligt.. Jag vill också se Maria Montazamiiiiiiii...

2010-12-04 @ 16:50:49
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Nina

ser ut som om ni hade det kanon trevligt =) vi va på jimmys steakhouse då dem inte kör på det vanliga julmålet lr va man ska säga. förra året va vi ju i gamla stan. kanon trevligt va det!

2010-12-05 @ 16:27:00
URL: http://deliciously.se
Postat av: Charlotte

Å så mysigt! Vad fint att bli bjuden också! :-)

2010-12-05 @ 18:48:19
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Oh So Glam

Den julgalan hade jag minsann också velat uppleva! Kan bara ana stämningen! :-)

2010-12-06 @ 20:38:08
URL: http://ohsoglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0