Härligt att vara ledig....


I ugnen står en gäng chokladcupcakes och medan de blir färdiga dricker jag lite kaffe och läser ur min underbara bok "Cutting For Stone", är helt inne i den! Hur härligt är det att vara ledig!? Att kunna baka och läsa böcker och bara göra sånt som är kul och avslappnande. I love it! Imorgon börjar äntligen Fredriks semester också, ska bli så mysigt att vara lediga tillsammans. Hoppas att tiden går väääldigt långsamt =) Och imorgon är det julafton!
Nä nu måste jag kolla hur det står till i ugnen, man vill inte ha torra cupcakes! Sedan ska även en god glasyr på och så ska det toppas med...ja det får ni se när de är färdiga =)


Kommentarer
Postat av: kupari

hej så kul å läsa din blogg Sara, mysig och massa tips på bakning och inredning, du ser ut å ha de toppen med lilla familjen och jätte fin lgh, hoppas du får en bra jul kram Johanna Kupari

2010-12-23 @ 13:53:24
Postat av: sara

Johanna! Vad roligt att du är här inne och läser! Och tack snälla, vad gullig du är =)Jag hoppas att du får en mysig jul och ett härligt gott nytt år. Många kramar/ Sara

2010-12-23 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0