Moodboard


Har satt ihop en liten moodboard för hur jag vill att festen ska se ut på lördag. Fredrik och Kevin fyller år med tre dagars mellanrum så vi tänkte fira dem samtidigt. Festen blir här hemma hos oss och jag hade tänkt ha lite marint tema på det hela. Ska köpa vita och blåa ballonger och fästa i hela taket hade jag tänkt. Blir nog inga cupcakes, utan en stor våningstårta istället, tänkte göra ett vitt lager och ett blått med chokladstjärnor runt omkring. Har till och med gjort en liten ritning över hur tårtan ska se ut =) Mörkblåa servetter med vita stjärnor har jag redan vilket är helt perfekt! Skulle så gärna vilja fynda någon fin vit duk också att ha på bordet och så blir det vita blommor i vaser. Ska nog ta en runda i stan den kommande veckan och se om jag kan hitta några billiga fynd och lite dekorationer på Panduro, Hemtex och Party Store.


Kommentarer
Postat av: Nina

gick inte å kommentera inlägget nedanför.. du menar väl inte att det regna igår?`S

2010-08-08 @ 22:32:14
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Nina

kommer bli ett super fint kalas!

2010-08-08 @ 22:32:31
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0