Målade lite igår...



Igår blev det lite kladdande med min akvareller och resultaten blev så här! Har ju sedan tidigare en tavla med en hjort, så jag ville spinna vidare på det...Sedan blev det även en målning av...ja ser ni vad det är? Eiffeltornet =) Har ju så många fina minnen från min resa till Paris med Eleonor, så detta är som en liten hyllning till min favoritstad! Nästa vända till IKEA blir det vita ramar till dessa. Hjortbilden är mycket mindre än vad den ser ut att vara, endast 15x20 cm. Eiffeltornet är 30x40 cm.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också måååla :-). Ska börja när jag kommer hem igen!!!



Reser hem nästa fredag (okej, via Norge då) :-). Lääängtar!!!

2010-08-17 @ 19:49:00
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0