Kräftskiva










Igår var vi way out på landet bland kossor och hästar för att gå på kräftskiva hos Hasse och Helen. Vi började med en liten femkamp där vi bland annat skulle skjuta med luftgevär och springa med en sked i munnen med ett ägg på. Det var faktiskt himla kul och mitt lag kom på andra plats =)
Maten var så himla god! Kräftor, paj, baguette, tzatsiki och sallad. Även drinkar, nubbe, likör och vin slank ner =) Vi var hemma runt tolv inatt och tog en rejäl sovmorgon imorse.

V har ju även varit i Karlstad sen i onsdags för att hälsa på Fredriks mamma som bor där. Även hans bror och syster var där och vi haft det så himla trevligt, så det var lite trist att åka hem igår. Vi har hängt på stan, ätit supergod middag varje kväll, spelat spel, festat lite och bara suttit och pratat och delat historier. Har skrattat så mycket och jag trivs verkligen i Karlstad. Ser fram emot nästa gång vi ska dit!

Nu har va ätit en väldigt sen frukost och håller på och fixar lite här hemma. Måste packa upp allt och fixa en tvättid. Ska städa upp hela lägenheten och baka en kaka för ikväll kommer Fredriks pappa på besök och ska sova här en natt. Ska bli trevligt =) 


Kommentarer
Postat av: Nina

härliga bilder!

2010-08-02 @ 09:54:49
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Johanna

Tack för din fina kommentar!



Jag blir så less för att jag under större delen av min tonår alltid "lidit" av något. Fick ätstörningar som 14 åring och efter det har allt bara "gått om varandra". Men nu är jag 20 så vi får hoppas att tonårsfasonerna slutar och att de jobbiga tankarna och ångesten försvinner sakta men säkert :-).



2010-08-03 @ 05:38:10
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0