H&M Home


H&M har fått in så himla mycket fint på Home så det är nästan omöjligt att inte klicka hem några av godsakerna. Hade ju egentligen bestämt mig för att ha ett litet "klick" förbud hela året ut...
Har iallafall gått och kärat ner mig i en hel del; Linneservetterna på första bilden, så snyggt med naturfärgen och jag älskar att duka med "riktiga" servetter. De små förvaringskorgarna i satin med rosett bara skriker mitt namn, så otroligt söta! De svarta kaninerna som sitter lutade på soffakanten är helt underbara, vill så gärna ha en i vår soffa också! Örngotten i sängen med volangkant är så fina, vita och rosa skulle jag sova väldigt skönt på =)
Ursnygg påse att bära tvätten i när det vankas tvättstuga, dock lite osäker på om all tvätt verkligen får plats då måtten är 57x70 cm. Rund, rosa kudde som ser ut som en liten godisbit, skulle vara fin bland alla våra vita kuddar i sängen. Svart pläd med liten volang som skulle vara fin i vår vita soffa. Sist men inte minst, söta pappersservetter med fjärilar. Ååå jag vill ju så gärna haaaaa!!! Buhu vad tråkigt med klick förbud, jag ska aldrig mer få sådana dumma idéer...


Kommentarer
Postat av: Nina

älskade dem där två pack rosettkorgarna. så söta :D

2010-08-24 @ 19:35:37
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0