Frukost på sängen


Idag fyller min Fredrik år, så jag var uppe före honom för att fixa frukost på sängen till honom. Stekta ägg, bröd och kaffe blev det. Så mysigt att bara ligga i sängen i mysa, men till sist blev det väldigt bråttom för Fredrik för att komma iväg till jobbet =) Jag tänkte först gå och lägga mig igen, är så jäkla trött. Kunde absolut inte somna igår, bara massa tankar som snurrar runt, runt...
Men eftersom det är mycket som ska göras idag så är det nog lika bra att jag går upp nu och sätter fart.
Ska baka chokladcupcakes samt göra alla tårtbottnar. Handla Fredriks present som fortfarande inte avklarad. Har varit så himla struligt, det jag hade tänkt att köpa till honom är slutsålt i hela Stockholm, hur typiskt är inte det liksom!? Så nu måste jag iväg och kolla efter något annat...
Måste även städa hela lägenheten, ta en sväg till både Willy och IKEA och så ska jag ju självklart skämma bort min älskling ikväll med en god middag + efterrät här hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0