Spanat i butiker...




Här är några godbitar som jag fann idag på min lilla shoppingrunda; Liten rosa väska med rosett, Rosa ballerinas med rosett, grå qviltad väska med stor guldnit och sötaste bikiniöverdelen! Allt detta hittade jag på Seppälä





Inne på Anttila blev jag ju nästan galen på allt fint som fanns! Det fanns massa olika vita trälådor med text på och massa vita korgar i alla storlekar och former med vita stjärnor på blått tyg. Vill hemskt gärna ha den stora vita lådan som det står MAGAZINES på samt några små korgar. Men hur ska jag i så fall få hem det? Har ju en ganska stor väska med mig, men jag är så rädd att lådan skulle bli kantstött eller förstörd på något sätt. Jag har ju sett hur väskorna på flygplatsen behandlas. Men man kanske kan ta den i handbaggage? Ååååå varför finns inte allt det här fina i Sverige!?!?!?!






Inne på Stockmann blev jag också helt galen i allt fint som fanns. Massa fina stjärnor från Gant, tvålar från Savon De Marsielle, bokstäver och galet mycket fint porslin och dekorationer. Härifrån köpte jag med med två saker...

Tandborstmugg och en liten låda för badrumsprylar, båda i vitt porslin med texten BATH på. Å vad fina dom kommer att bli hemma i badrummet =)





Aleksi 13 är ett riktigt paradis för den som är ute efter väskor och skor. Gud så många fina väskor jag hittade! Och inte är det speciellt dyra heller, ingen av de här väskorna kostar mer än 600kr. Galet mycket skor med nitar fanns det också och alla möjliga färger på Converse som dessutom var på 20%. Jag ångrar verkligen att jag inte tog med mig mer pengar, fast å andra sidan kanske det var lika bra annars hade jag nog tyvärr shoppat för flera tusen!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jesus vad fina saker det finns.. Jag förstår att det kliar i dina fingrar..

2010-04-01 @ 18:02:08
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/
Postat av: Maud

åh, vad fina saker!

2010-04-01 @ 20:36:04
Postat av: Emmie

OH MY! Alla de fina inredningsdetaljerna vill jag HA! De vita korgarna med stjärntyget är som klippt och skuret för min lillkille!



TACK för din fina kommentar! ♥

2010-04-01 @ 22:25:33
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Tamara

dem VAR fina . jag önskar jag kunde vakna lättare på morgonen och följa med dig ut... :( <3

2010-04-01 @ 23:43:22
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/
Postat av: Nina

å va mkt fint du hittat :D naaaaaaaajs!

2010-04-02 @ 14:13:41
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0