New Books



Mina böcker jag beställde för ett tag sen har äntligen kommit! Två nya böcker i min samling av Good Homes, "101 Kitchens" och "101 Creativ Touches", älskade köksinspirationen men den andra var inte riktigt som jag hade förväntat mig, trodde att den skulle fokusera på detaljer och sådant med det var mer en how-to-do bok med massa tips på hur man syr och pysslar och gör om möbler, vilket inte riktigt är min grej. Ska nog beställa två nya väldigt snart igen =)
Blev även en kokbok- "Leilas Middagstips", hon är ju en favorit och jag hittade så klart en massa mumsiga grejer att laga och baka!
Beställde även en fjärde bok, men den har inte släppts än så den får jag vänta på ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0