Långklänning


Jag har aldrig någonsin ägt eller haft på en långklänning, men i år känner jag mig lite sugen på en. Dock ska den i så fall vara så enkel som möjligt och denna från H&M (för ynka 99 kr) föll mig verkligen i smaken! Ser riktigt så där nonchalant vardagssnygg ut matchat med lite stora örhangen, armband och ringar för en "boho look". Gladiatorsandaler tycker jag är snyggast till långa klänningar, och för en härlig sommarkväll skulle jag addra en liten ljus jeansjacka och en hatt. Allt kommer från H&M.


Kommentarer
Postat av: Nina

har du sett att wedins accent lr va den nu heter har fått in en massa sådana där hattar i olika färger? typ turkos.. den e najs - om man passar i hatt :D

2010-04-18 @ 13:50:40
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Johanna

Jag tycker det är supersnyggt med långklänningar men tyvärr är de lite opraktiska. Jag kan helt enkelt inte gå med dem! Dessutom är jag kort så det ser oftast bara konstigt ut på mig =/. Men på andra tycker jag det är supersnyggt! :-)

2010-04-19 @ 09:00:59
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0