Food Diary


Så här såg dagens middag ut. Har fått många förfrågningar om vad jag äter och om jag kan föra lite mer matdagbok, så jag ska försöka bli bättre på det! =)
Det blev iallafall kokta morätter med en liten klick smör och vitlök, tonfisk, ruccola, fetaost, majs, rödlök och gröna oliver. Till det hade jag två matskedar Ajvar relish (det är så galet gott!) och en tesked laktosfri creme fraiche.

De senaste tre veckorna har jag lagt om kosten lite, har ätit mer än vad jag brukar göra. Detta för att jag nu har gått ner så pass mycket så att kroppen behöver få sig en liten "shock", annars blir den så van vid att äta lite och übernyttigt så att det slutar ge effekt. Under dessa tre veckor har jag dock fortfarande gått ner 0,6 kg, ett total på 13 kg. Idag har jag börjat med samma strikta matvanor som innan så jag förväntar mig att jag har gått ner minst 2 kg till efter två veckor. Så på söndag om två veckor skriver jag igen om hur mycket jag har gått ner =)
Tills dess kommer jag försöka lägga upp så mycket Food Diary som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0