Books


Klickade hem lite böcker från cdon som just nu har en kampanj- köp nu och betala efter midsommar + fraktfritt. Det kunde jag inte motstå! Blev tre inredningsböcker och en kokbok. Böckerna från Good Homes samlar jag på, har sedan tidigare "101 Bedrooms" och "101 Livingrooms", så nu blir det två nya i samlingen. Väldigt fina böcker med massa bilder och inspiration. Är supernyfiken på "Inred Lantligt Inne & Ute", kommer säkert att vara superfin och inspirerande, dock är releasedatumet någon gång i början av maj, så jag får vänta lite på den. Leila är ju en favorit när det gäller bakning så nu tänkte jag spana in hennes matlagning, den är säkert lika underbar!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Inred lantligt inne och ute verkar vara en bok helt i min smak! ♥ Lova att du berättar mer om den sen när den kommit!



Trevlig helg på dig nu!

2010-04-10 @ 00:29:01
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0