Onsdag


Idag är jag "ledig" från skolan, min lärare är sjuk så hela skoldagen är inställd. Skönt för mig som verkligen behöver plugga företagsekonomi! Börjar bli så nervös över hur snart provet är och hur lite jag har pluggat, och framför allt så tycker jag att det är svårt, inte alls en sådan lätt match som marknadsföringen var...

Väntar på min älskling som kommer hem snart, vi ska sticka iväg en sväng till stan. Måste till Swedbank och göra några ärenden, så jäkla struligt med studiebidraget från CSN. Satt i telefonkö skitlänge och när jag äntligen kommer fram till någon tant på CSN så tar pengarna slut på mobilen så det bröts. Fasiken vad irriterande, hon hann iallfall säga att jag skulle ta ärendet till banken istället...

Måste även köpa lite presenter, Alicia fyller 5 imorgon och mamma fyller år på lördag, men jag vet på ett ungefär vad jag ska ha iallafall, ska även försöka hinna med att spana lite på bokrean =) Och en liten fika med min älskling vill jag också hinna med!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

hihi Jag uppdaterar mer ikväll efter jobbet..

2009-09-30 @ 16:07:04
Postat av: nina

fin bild på dig.



fasen då. inget ja gör blir bra. suck! alla ser olika. varför ska man ha så olika skärmar???



hur mår du? krams

2009-09-30 @ 16:45:32
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0