Nobody Puts Baby In A Corner


Gick upp imorse och satte mig vid datan somvanligt, spanade på min vanliga sida där jag alltid får de senast kändisnyheterna och läser att Patrick Swayze har gått bort, 57 år gammal efter att ha kämpat med sin cancer.
Patrick Swayze blev mest känd för sin roll som Johnny i Dirty Dancing, en av mina absoluta favortifilmer...Så sorgligt, tittar man på nya bilder på honom så känner man knappt igen honom, han var bara en skugga av sitt forna jag. Jag minns honom så här. R.I.P.


Kommentarer
Postat av: Nina

älskar den där låten med! filmen är en av mina favvisar med. kan se det om å om igen. sa till johan.. å då kommer snart dirty dancing på tv. de brukar ju visa sådana filmer då nån gått bort. så tragiskt. men han såg verkligen dålig ut - om man såg de sista bilderna. ja kommer oxå att minnas honom som hunken i dirty dancing!

2009-09-16 @ 13:24:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0