Hollywood Whore


Asså jag sitter här hemma och blir helt galen av lycka! =) Har precis upptäckt att Papa Roach har släppt nytt album, hur fasiken har jag lyckats missa det!?!?! Har hört den här låten tusen gånger på Bandit när jag och Fredrik är ute och åker i bilen, och varje gång säger jag "Hm, det här låter precis som Papa Roach..." men det var ju det också! Har klickat hem skivan nu, ska bli så härligt att få höra nya låtar. De här killarna har en väldigt speciell plats i mitt hjärta, och speciellt ♥ Jacoby ♥ Har haft sådan tur varje gång jag har varit på deras konserter att jag har fått kommit backstage eller pratat med dem. Glömmer aldrig någonsin första konserten, jag gick med Natalia. Vi stod längst fram och sjöng med som galningar, när spelningen är slut pekar deras manager på oss och säger att vi ska med backstage...It was magical! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0