Torsdag


Har sovit som en stock inatt, var hemma runt tolv igår och hade då varit igång med båda skola och jobb sedan kl nio på morgonen...somnade med smink och allt på. Vaknade imorse när Fredrik och Leo gick, tänkte att jag också skulle ha gått upp då för att plugga, men jag fick knappt upp ögonen. Somnade om och sov fram till halv elva, hade lätt kunnat sova längre men då kände jag att det fick vara nog, hatar att sova bort hela förmiddagen!

Ska plugga lite fram tills klockan blir två. Har två tentor de kommande två vekorna och det känns sååå stressigt. Företagsekonomitentan hade jag ju i tisdags och det kändes faktiskt som omdet gick bra, jag hoppas verkligen det...På onsdag har jag tenta i PC hårdvara och onsdagen därpå i Datakommunikation. Så det är mycket plugg nu som gäller!

Sedan ska jag iväg till Gärdet för att gå på HIMLA Outleten, ååå det ska bli så kul, hoppas att jag hittar massa fina saker =) Och efter det är det jobb så jag kommer väl att vara hemma runt tolv ikväll igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0