Läskiga filmer


Igår innan jag och Fredrik skulle sova kollade vi på två riktigt bra och läskiga filmer, "Orphan" och "REC". Rekomenderas verkligen för er som gillar bra skräckfilmer, jag avskyr löjliga och fjantiga filmer med tjejer som springer åt fel håll och sånt skit. "Orphan" var väl inte så där läskig så man blir skrämd, men obehaglig och väldigt välgjord. "REC" är filmad på samma sätt som "The Blair Whitch Project", med en enda, lite skakig kamera. Börjar lite trögt men sedan blir det läskigt väldigt fort och slutet är så jäkla obehagligt, var riktigt rädd! Med andra ord inte så ultimat innan man ska sova =) Tur att jag hade Fredrik att sova bredvid!


Kommentarer
Postat av: tamara

amennn saraa!! :DD dn såg jag när jag va rsuuuk! vet ej om du lästt om det postade på min blogg föru?? :DD hanna och jag är galna ihh filmen iaf isabelle som spelar esther för hon var jättebraskådiiis tykkr också att filmen var obehaglig!! :) REC såg jag med vilma typ för åtta månader sen eller nåt den var braa :PPP <3333333

älskar deeeeeej <333 puzz&kjam<33

2009-10-28 @ 17:11:34
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/
Postat av: Sofie

Heej. Såg Orphan för ett tag sen och herregud vad bra den är! Hade även tänkt att se Paranormal Activity i dagarna, men måste göra det själv, vilket jag tror att jag vägrar. Min kusin som jag bor med har redan sett den.. Ha en lovely tisdag!

2009-11-03 @ 14:38:35
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0