Längtar...

Har äntligen fått tag i tjejen på Svenska Bostäder som har hand om min flytt och allt. Har jagat henne som en dåre för att få lite klarhet i hur det går och om mina papper ens kommit fram. Fick ju lägenheten förra veckan, skickade in mina papper i måndags och sedan har det bara varit tyst. Har gått och oroat mig så mycket och tänkt negativt. Ringde hela dagen igår men hon var inte anträffbar på hela dagen! Det första jag gjorde när jag öppnade ögonen imorse var att sträcka mig efter telefonen och ringa henne på en gång. Hon svarade!
Alla papper hade kommit fram och så, skönt att höra, lite strul dock med tanke på mitt lilla studiebidrag, men hon sa åt mig precis vad jag skulle göra och nu känns det så bra! Lite fler papper ska in och sen är det bara att skriva kontrakt och flytten blir den 16 november. Kan man bli gladare än så här!?!?! Jag tror inte det =)
Ska bli obeskrivligt underbart att äntligen få bo med min Fredrik och slippa den här lilla hålan i Kista, och slippa åka hem fram och tillbaka för att hämta massa saker och alltid bära på tunga väskor. Dock kommer jag sakna mamma och mina underbara syskon sååå mycket...
Ska strax iväg till skolan för att skriva en tenta i Databassystem, kan väl inte påstå att jag har pluggat, har varit med på alla lektioner och fattat hur man gör och så, satt lite igår och gick igenom allt. Det är ju inte som en vanlig tenta, utan det vi ska göra är att skriva ett dokument i Word, precis så som han vill ha det, låter lätt som en plätt tänker ni, klart man kan använda sig av Word, men det är på en helt annan nivå än att bara skriva text, nu gäller det alla de där konstiga funktionerna som man aldrig har fattat vad det är. Det får gå som det går, har liksom ingen ork över efter alla tentor vi har haft den senaste månaden. En glad nyhet är att jag fick VG på tentan i PC hårdvara =) Feels good!!!!
Nä nu ska jag sätta fart här så jag kommer iväg. Ikväll ska jag och älskligen mysa, käka tacos och titta på någon bra film. Och framför allt lär vi ju ligga och prata om lägenheten, å vad mysigt!
Trevlig helg på er ♥

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tack alskling!! Det maste vara av all karlek jag far =) hihi nu sa vi skara pumpor!! hoppas ni har en rolig helg!!! Halsa Fredzor.. Puss och kram

2009-10-31 @ 17:07:56
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0