Kuddar från HIMLA



Var en sväng på HIMLA outleten igår på Gärdet. Kom hem med fyra nya kuddar, två svarta och två mönstrade, som jag är så himla nöjd med! Dunkuddar med överdrag i 100% silke, dom känns så himla lyxiga och härliga. Fick dem allihopa för ca 800 kr (tidigare ca pris 1600 kr). Fanns en hel del annat som hade varit kul att köpa men jag kunde helt enkelt inte bära mer när jag ävl hade köpt kuddarna, hade ju världens största väska med mig också, så idag har jag faktiskt fått en liten sträckning i armen efter bärandet på allt!


Kommentarer
Postat av: Nina

fina dem va!!



jajamensan. hela 6 steg idag. å han va nog på väg å gå längre om inte johan hade tagit tag i honom :D

2009-10-09 @ 21:13:48
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0