Crazy About Leggings!


Jag har för länge sedan sagt upp min relation med jeans. Det började lite smått med att jag började köpa klänningar, utbudet var ju inte alls lika stort förut, och jag blev fast ganska snabbt! Minns till och med den sista dagen jag hade på mig ett par jeans, hur obehagligt och obekvämt jag tyckte att det var. Så fort jag kom hem bytte jag om till leggings...

Och utbudet har ju fullkomligen exploderat, det är ju bara leggings överallt, och tunikor och strumpbyxor och klänningar. Man ser inte ofta ett par jeans i skyltfönsterna längre, istället har vi nu fått jeansleggings till och med!
Anyway, skulle vilja hotta upp min egen garderob med ett par nya, men lite detaljer på tack! Nitar är ju en stor favorit, och här om dagen hittade jag ett par helt underbara, från French Connection, (på bilden) men de gick loss på 6oo spänn! Men visst, de kändes underbara i kvalitén, men det är fortfarande mycket pengar för ett par leggings. Ett par med dragkedjor ska jag iallfall ha, och ett par med "skinnapplikationer" på låren skulle sitta fint, ska spana in Monki's.


Kommentarer
Postat av: Tamara

jeansleggins köper jag varje gång jag får månadspeng tsmns med wesc och adidas tiieep :)<33

2009-10-01 @ 17:11:03
Postat av: Nina

Ja vet hur det är. så äckligt med blod. fy fan. ja har förlorat en massa nu. ringde sjukvårdsupplysningen och jag kunde avvakta så länge det inte fortsätte och så länge ja inte mådde sämre.. å nu på kvällen så har det avstannat en massa. fick nån kanon blödning igen för en kvart sen, men inte alls som innan. nu verkar det ha stannat av igen.. så ja hoppas att det är slut med eländet nu!



kan ju vara så att cystan ställt till det med en massa. ja vet ju inte. just nu är ja bara yr å skakis. men ja har käkat järntabletter iaf. tur va väl det.. ska sova strax. så hoppas ja på att ja vaknar ok igen. så jäkla otrevligt bara. å så blir man ju rädd på samma gång. vara bara så hemskt mkt..



hur mår du annars? krams

2009-10-04 @ 00:11:20
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0