State Of Mind

Är på ett väldigt konstigt humör för tillfället, allt känns lite så där surrealistiskt, som om jag befinner mig i en dröm av något slag. Det började natten mellan söndag och måndag, då jag låg sömnlös i evigheter och till slut lyckades få iallafall tre timmars sömn. Sedan skolan hela dagen på det. Hem, plugga försöka sova och samma visa igen, fyra timmars sömn den natten. Samtidigt de sömnlösa dagarna fick jag reda på någonting som gör ont i hela hjärtat, är så ledsen...har drömt mardrömmar om det och samtidigt fått lite mer klarhet, lite mer information, men det gjorde ju inte saken bättre snarare tvärt om...nej usch, de är riktigt jobbigt.
Igår kände jag mig riktigt dålig, fysiskt, fast jag vet inte om det är det psykiska som påverkar...Idag blev jag hemma från skolan, har bara legat i sängen och sett på medan ljuset blir till mörker. Har legat och tittat på förlossningskliniken och gråtit som ett barn, haha, fasiken vad eländig jag låter...Skönt att världens bästa Fredrik kommer hem snart, han kramar och pussar brukar funka utmärkt som plåster på alla  slags sår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0