Inspirerad att måla!


Åååå jag längtar ända ut i fingertopparna efter att få doppa mina penslar i färg och skapa något. Har massa ideér till tavlor som jag vill måla. Så är det alltid när jag befinner mig i en fas då jag är superlycklig! Förra hösten och vintern målade jag som bara den i samband med att jag träffade Fredrik ♥
Och nu när vi äntligen ska få någonstans att bo tillsammans så flödar lyckan och inspirationen genom kroppen, har två olika som jag bara måste få måla ur mig snart! =) Kan avslöja att jag är lite inspirerad av Bambi och hjortar samt att måla en tavla med lite text i. Men resultatet kommer någon gång i december/januari. Har inte heller bestämt om jag ska måla på canvas eller om jag ska rama in dem, men det får jag väl reda ut när man ser vad som passa i lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0