Havregrynsgröt


Sitter framför teven och tittar på Efter Tio med Malou, tycker att det är ett sånt mysigt program att se på morgonen. Äter havregrynsgröt till frukost, så himla gott! Vi fick en korg med massa delikatesser av Fredriks pappa när han var här och hälsade på förra veckan, och där i låg bland annat en underbart god hallonsylt, den smakar färska hallon. Har egentligen försovit mig lite idag, min plan var att gå upp halv nio och komma iväg tidigt till stan, men halv elva lyckades jag komma upp =) Så nu ska jag strax iväg. Mitt första mål är Åhléns och sedan blir det Panduro, Village och Lagerhaus. Efter det ska jag åka hem till mamma och hämta ett paket samt hämta lite post, min adressändring har inte riktigt kommit igång än. Och ikväll ska jag och Fredrik laga mat, dricka lite vin och kolla på någon bra film. Det är hur min fredag kommer att se ut!


Kommentarer
Postat av: Nina

gissa va theo har på sig idag =)

2009-11-27 @ 12:51:48
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

japps han kunde ha den. så söt :D den e lite lång men inte alls så farligt som ja trodde :D kanon! sååå fin..



badleksak är en jätte bra idé. han har ju lite badankor å d. endast en båt. han gillar sånt som har som handtag. lättare å hålla i å skvätta på mammma/pappa :P

2009-11-27 @ 23:40:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0