Gästbok





Min lilla söta gästbok har äntligen kommit som jag satt och pysslade med i evigheter förra helgen. Skrev ihop varje sida och fixade med bilder i Photoshop. Skickade sedan i dem som bilder i Fuji och gjorde en fotobok utav dem. Helt perfekt blev det, precis som jag hade tänkt mig! Lite roligare att ha en som jag har gjort helt själv, plus att det blir lite lättare för gästerna när det är en fylla-i bok istället för massa vita sidor, det brukar resultera i att folk inte vet vad dom ska skriva. Den ska få ligga framme på bordet och det ska vara obligatoriskt att fylla i den =)


Kommentarer
Postat av: Nina ♡

va mysig den va :D

2009-11-14 @ 17:36:00
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0