Badrummet


Vårt lilla badrum är så himla gulligt! Är så glad att det är stambytt och fräscht. Det bästa av allt var ju det ingbyggda skåpet ovanför toaletten med fyra hyllor, jag gjorde en deal med Fredrik och fick hela skåpet för mig själv och han får alla hyllor i skåpet ovanför handfatet =) Och duschkabin ÄLSKAR jag, känns så enkelt att bara gå in där och stänga efter sig. Våra fina rosa och mörkgråa handdukar köpte vi från IKEA för ett tag sen, dom är riktigt stora så man kan svepa in sig i dem, och de är i riktigt bra kvalité, det var något nytt som hade kommit in. Den lilla, vita trälådan (som inte ska stå inne i duschen) har jag klickat hem från stilero.se. Den ska stå utanför duschen med shampo och sånt. Vi ska köpa en liten möbel, som bara är som två hyllor med korgar i som får plats perfekt i ena hörnet. Bra till att ha smycken diadem och toffsar i. En mellanstor, rund rottingkorg vill jag ha också, som ska stå vid toaletten med alla toarullar i, svårt att förklara men jag visar när det är klart helt enkelt =)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Mysigt badrum =)

2009-11-16 @ 21:15:39
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0