Söndag



Började dagen ganska tidigt, har sovit så himla skönt inatt och det är så härligt när man vaknar tidigt och på så sätt får en längre dag (shit, jag låter som en gammal tant). En kopp kaffe och några timmar farmför datan, sen vad det dags för lunch och lite läsning av nya Cosmopolitan. Åt det som blev över från igår, gjorde en underbart god pasta med grön pesto. Hittade så jäkla stora makaroner, ser helt galet ut egentligen =) men såååå goda.


Sen blev det en härlig promenad i solskenet med Romeo, man blir på så jäkla bra humör när solen är framme, gud vad jag längtar efter våren, är så jäkla trött på snö och kyla!
Ska strax hoppa in i duschen och packa ner lite kläder inför veckan och sen åker jag iväg till min Fredrik ♥ Ska bli så skönt att få pussa och krama honom och bara mysa. Ikväll vet jag inte vad vi gör, lagar middag, kanske ser en film. Och imorgon är det lägenhetsvisningen, har tagit ledigt några timmar från jobbet, så vi har härlig sovmorgon =) Hoppas verkligen att lägenheten är fin och fräsch och att jag får den! även om läget inte är det man har drömt om så känns det bra iallafall, var där igår en sväng och kollade och det var mysigt så det känns bra. Längtar bara så mycket efter att få ha något eget, att få inreda och framför allt få plats med alla mina grejer.
Nä, nu är det dags att sätta igång så jag kommer iväg och jag vet vad som väntar i älsklingens frys:

Kommentarer
Postat av: Tamara

Hejsan Big Sister!



Den där bilden på dig är så ljuvlig < 33...

Hur mår du?? Jag kom inte vidare i tyävlingen men jag ska vara med i en annan och skriva en låt till Heath Ledgers ära :))



Hur mår du??

Vilka gulliga bilder på Romeo!! :D < 33

2009-03-03 @ 14:50:26
URL: http://tammymanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0