Michael Jackson ♥


Fick verkligen en chock i fredags när jag kom upp på morgonen och ser på nyheterna att Michael Jackson har dött. Blev sittandes ett bra tag och kände mig sååå ledsen, sen till jobbet blev jag också. Jag älskar Michael Jackson, han var ju min största idol när jag var yngre, minns fortfarande den dagen jag köpte hans dubbel-cd History, och den var så värdefull för mig...Har alltid lyssnat på hans musik...och jag kan fortfarande inte riktigt fatta att han är död, har inte kunnat släppa det på hela helgen. Sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Nina

jaa så snabbt.. :D



hemskt att han dött. ja hörde det på natten. så sjukt..



ses imorrn!

2009-06-28 @ 23:01:35
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0