Magsjuk...


Har bara gått och väntat på det...nu blev det min tur att vara magsjuk. Det har gått på jobbet hur länge som helst i flera omgångar och jag har alltid haft sådan tur att slippa det. Men i måndags började jag känna av det, kunde inte äta, mådde bara illa konstant. Igår var det inte lika illa, men idag! Åkte till jobbet iallfall. Kommer in, dukar bordet och bara ignorera hur illamåendet åker upp och ner i halsen. Yr och kallsvettig, men går ut på gården iallafall och där börjar känna mig nästan svimfärdig. Mina kollegor ser att det är något som inte stämmer men jag försöker ett tag till men blir till slut hemskickad, och jag nästan springer från jobbet med panik i hela kroppen. Hela resan hem igen är en enda lång plåga. Väl hemma störtar jag in på toan...
Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu, är uppbokad med massa extrajobb ända fram till lördag, så jag får lite lätt panik över att behöva ställa in. Men en dag i taget, allt idag är inställt iallafall, får se hur det blir imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0