Fina böcker...


Har hämtat ut mina fina böcker som jag beställde förra veckan. "Sommarens söta" är riktigt fin, samma still som Leila's "A piece of cake" Med fina bilder occh söta baverk. Det roliga med den boken är att det finns massa amerikanska recept som jag har varit intresserad av ett bra tag, bl.a; Red velvet cake, american pancakes och Pop tarts. Och även franska bakverk som Macarons, Eclairs och Petit choux


Och i den andra boken fanns det också en hel del som jag skulle vilja prova att baka;


Börjar få en ganska fin samling med bakböcker nu =)

När jag flyttar ska jag ha alla mina böcker i köket, på en list mot väggen, tycker att dom är så fina att se på!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Tack :)



Haha vi är som dag och natt du o jag, nä har inte varit i Athen, det är ju alla häftiga öar som e grejen! Men gillar man storstäder så är väl det ett måste, om inte så åtminstone för maten som är lika bara man är i Grekland! :) Just nu ser våran sista minuten dyster ut för min del, bara lite mer än 2 mån kvar och jag har än inte hittat ngt nytt jobb, jag får PANIK! Mitt positiva humör börja svika mig allteftersom tiden rinner iväg...



Nja, vi hade typ en låt i början, minns knappt vad den heter, rätt fånig med ngt fånigt band.



Jaha, buissneswoman med ett eget kondis, perfekt ;)

2009-06-10 @ 20:40:45
URL: http://www.hellopiggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0