Baka baka liten kaka...


Det har blivit en hel del bakning för mig det här året. Det hela började med när jag blev sjuk förra sommaren i bronkit och gick runt och var rastlös. Hittade ett gott recept på glasyr till cupcakes och blev sugen på att testa och sen var jag fast! Ville prova egna recept och hitta på roliga dekorationer och här är några av de saker jag har bakat. Roligast är det att baka cupcakes =) Men på senaste har jag börjat tycka att det är kul att göra tårtor också, de är väldans roliga att dekorera, lite mer plats än på en liten cupcake. Så nu hade jag tänkt att jag skulle dokumentera (haha, yrkesskada, då vi dokumenterar allt som barnen gör i alla olika aktiviteter) allt jag har bakat, favoritrecept och sånt. Köpte ju en söt liten bok från Stockhome:

Kommentarer
Postat av: Natalia

Men Sara, varför blir du inte konditor? Skulle ju passa perfekt! talang har du ju ;)

2009-06-04 @ 20:13:12
URL: http://www.hellopiggy.se
Postat av: Anonym

Slå till! Självklart ska du göra det, tror det skulle gå skitbra för dig, man ser ju aldrig så gulliga bakelser och cupcakes på fik och konditorier, bara i böker och på nätet!



Det rullar på här som vanligt, själv då? Haha nja jag får ångest och klåda av sthlm haha, men jag kommer nog förbi ett par där på min semster, de 2 sista veckorna i juni nångång. Jobbar du hela sommarn?



Kramar!

2009-06-04 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0