Vädret i Rom...


Vi har kollat upp vädret i Rom nästa vecka och det kommer helt enkelt bli jäkligt varmt! Jag är ju inget direkt fan av supervärme, men det ska bli skönt att komma bort från det här trista regnet här i Sverige. Min packning kommer enbart att bestå av klänningar, mer plats för at shoppa grejer där =)
Det blir intresant att se hur jag kommer att klara värmen, i Paris förra året var det ju runt 30 grader och jag höll på att bli tokig. Men det är ju tur att de flesta av sedvärdheterna är kyrkor, museér, fontäner och parker =) i kyrkor brukar det ju allitid vara svalt och härligt...


Kommentarer
Postat av: Nina

hääääääärligt! e så avis juuu :D



kika in i min blogg. erbjudande från fuji, gratis fotoalbum. Göra någe fint med dina kort =)

2009-07-11 @ 12:45:39
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0